Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=.ArgusAlgemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonAlgemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=.cherylAlgemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting ! Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Algemene begroeting !

Ga naar beneden 
+3
Colortwist
.Argus.Vilder
Adventure
7 plaatsers
AuteurBericht
Adventure
Doccent Astronomie
Adventure


Registratiedatum : 25-08-09

Algemene begroeting ! Empty
BerichtOnderwerp: Algemene begroeting !   Algemene begroeting ! Icon_minitime1do aug 27, 2009 12:26 am

Beste leerling,

van harte welkom op het forum van Klammfels Very Happy.
Mijn naam is Professor Adventure.
Ik ben voor de komende jaren jullie Docent Astronomie.
Sinds ik klein was vond ik de hemel en zijn sterren geweldig.
Jarenlang tuurde ik naar de sterren wanneer ik bedroef,vrolijk of boos was.
De sterren waren mijn vrienden.

De komende jaren ga ik jou voorstellen aan mijn vrienden Smile

Wees op tijd en maak alles mee ! study



Adventure.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Algemene begroeting ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting !   Algemene begroeting ! Icon_minitime1do aug 27, 2009 9:33 am

Misschien dat ik ook wel 'ns een lesje meepik Smile

Edit: Ik heb 'n paar reacties hieronder verwijderd, ze hadden niets met dit topic te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Algemene begroeting ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting !   Algemene begroeting ! Icon_minitime1vr sep 04, 2009 8:16 pm

Dat waren de mijne, Ik zal ook wat lesjes volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai8072
Klammfels Leerling
Kai8072


Registratiedatum : 09-09-09

Algemene begroeting ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting !   Algemene begroeting ! Icon_minitime1ma sep 21, 2009 6:30 pm

Ik zou eens kijken of ik kan komen pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
xvc1
Afdelingshoofd Sanguis + docent Fabeldieren
xvc1


Registratiedatum : 23-08-09

Algemene begroeting ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting !   Algemene begroeting ! Icon_minitime1wo sep 23, 2009 9:18 pm

Astronomie is gewoon hiwp Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Algemene begroeting ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting !   Algemene begroeting ! Icon_minitime1ma sep 28, 2009 10:36 am

Haha ik zou ook zekers een komen ook aangezien ik wetenschappen studeer xD ben ik er erg benieuwd naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
raiderflow
Docent Kruidkunde
raiderflow


Registratiedatum : 05-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : kruidkundse kassen

Algemene begroeting ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting !   Algemene begroeting ! Icon_minitime1ma sep 28, 2009 11:52 am

XD
joyo toch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hklammfels.tk
Gesponsorde inhoud





Algemene begroeting ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting !   Algemene begroeting ! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene begroeting !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene begroeting.
» Algemene begroeting.
» ~ Algeme Begroeting
» Algemene vak info
» algemene les regels.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Lesvakken :: Astronomie-
Ga naar: