Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=.Argus~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilon~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=.cheryl~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3~ Algeme Begroeting Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 ~ Algeme Begroeting

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Darren
Klammfels Leerling
Darren


Registratiedatum : 25-08-09

~ Algeme Begroeting Empty
BerichtOnderwerp: ~ Algeme Begroeting   ~ Algeme Begroeting Icon_minitime1za aug 29, 2009 8:28 pm

Heey,

~Over mij

Ik ben Darren, Jullie Docent vliegen,
Ik breng jullie de beginselen van het vliegen bij.
Volg de lessen met plezier Wink

~Geschiedenis

Vroeger was ik al fan van Zwerkbal,
Ik heb altijd gespeelt bij Sanguis. Ik
was de beste wachter uit de geschiedenis
van Klammfels. Ik ging daarom al snel over
naar de Profclub Cambridge Cannons in engeland
en Blesseerde me helaas, Ik viel van 57 meter
naar beneden, Toen ik Bijkwam uit mij coma
Werd ik gevraagt om Leraar te worden Wink
And here i am

DarrenStyle
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark
Klammfels Leerling



Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oudega

~ Algeme Begroeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Algeme Begroeting   ~ Algeme Begroeting Icon_minitime1ma aug 31, 2009 6:46 pm

Ik heb er zin in Prof. Darren
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

~ Algeme Begroeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Algeme Begroeting   ~ Algeme Begroeting Icon_minitime1za sep 05, 2009 5:19 pm

tseardbuma schreef:
Ik heb er zin in Prof. Darren

Ja Tseardbuma, dat hebben we allenmaal.
We kijken zeer uit naar klammfels opening!
Terug naar boven Ga naar beneden
Karuna.J
Klammfels Leerling



Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : amsterdam

~ Algeme Begroeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Algeme Begroeting   ~ Algeme Begroeting Icon_minitime1vr sep 25, 2009 4:13 pm

hoe moet je verwijderen O.o'


Laatst aangepast door Karuna.J op zo okt 11, 2009 11:18 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
:.snuffy.:
Klassenoudste [V]
:.snuffy.:


Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 32

~ Algeme Begroeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Algeme Begroeting   ~ Algeme Begroeting Icon_minitime1vr sep 25, 2009 5:03 pm

leuk gezelligggggg maar kan helaas nie bij je les zijn srry
volgende keer ben ik zeker aanwezig
gaat een leuke les worden:P:P

bayyyyy:D

xxx snuffy
* karuna's verloren zus:P:
Terug naar boven Ga naar beneden
Karuna.J
Klammfels Leerling



Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : amsterdam

~ Algeme Begroeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Algeme Begroeting   ~ Algeme Begroeting Icon_minitime1zo okt 11, 2009 11:17 am

jippie eindelijk is ze me niet vergeten... en WIJ ( snuf en ik ) komen echt wel deze keer xD ik was er namelijk ook niet bij.. tweelingtelepatie xD haha...

baybay

* snuffy's verloren zus Razz *
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~ Algeme Begroeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Algeme Begroeting   ~ Algeme Begroeting Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ Algeme Begroeting
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene begroeting !
» Algemene begroeting.
» Algemene begroeting.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Lesvakken :: Vliegles en Zwerkbal-
Ga naar: