Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=.ArgusAlgemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonAlgemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=.cherylAlgemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Algemene begroeting.

Ga naar beneden 
+4
tgoossens
.Argus.Vilder
Jornau6
Pixellenium
8 plaatsers
AuteurBericht
Pixellenium
Docent Verweer tegen de zwarte kunst



Registratiedatum : 03-09-09

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1zo sep 06, 2009 9:01 pm

Beste leerlingen,

Mijn naam is professor Pixellenium. Ik geef het boeiende vak Verweer tegen de zwarte kunsten,
Ik ben 14 jaar. Dit jaar en de aankomende jaren die jullie tegemoet zullen gaan zullen fantastisch worden. We zullen spreuken behandelen als Expecto patronum en leren over dementors en weerwolven. Ik hoop jullie tegen te komen in mijn lessen



Ondergetekend,
Professor Pixellenium
Terug naar boven Ga naar beneden
Jornau6
Docent Transfiguratie
Jornau6


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Klammfels

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1ma sep 07, 2009 8:50 pm

Gefeliciteerd dat je bent aangenomen voor verweer tegen de zwarte kunsten.Ik zelf vind het vak heel erg boeiend.Ik zou graag je lessen meevolgen.Dus ik zal er hopelijk altijd zijn Very Happy

Met vriendelijke Groeten Jornau6
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1di sep 08, 2009 4:36 pm

Een belangrijk vak binnen de Toverwereld, zeker een bezoekje bij de les waard denk ik Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
tgoossens
Docent Drakenkunde



Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 30

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1wo sep 09, 2009 7:24 am

Weer een nobel vak erbij, ik kom zeker een keer kijken/volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1do sep 10, 2009 10:43 pm

Hallo!

Ik ben zelf docente Leer der zwarte kunsten.
We zoudens samen eens een leuk prakticum kunnen geven!

Groetjes, Colortwist
Terug naar boven Ga naar beneden
Baby.:.nany
Klammfels Leerling
Baby.:.nany


Registratiedatum : 26-08-09

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1do sep 10, 2009 11:11 pm

Ja idd, dat rosan haar team de duistere spreuken doen, en jij ze dan met je klas afweert Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1vr sep 11, 2009 1:43 pm

Wel een leuk idee ja Smile Bespreek het eventjes via pm Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1vr sep 11, 2009 3:41 pm

Ja,of we spreken even af in mijn afdeling of kantoor om te overleggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixellenium
Docent Verweer tegen de zwarte kunst



Registratiedatum : 03-09-09

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1za sep 12, 2009 11:22 am

Dat lijkt me een leuk idee (:

We kunnen het wel een keer bespreken ja Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xvc1
Afdelingshoofd Sanguis + docent Fabeldieren
xvc1


Registratiedatum : 23-08-09

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1za sep 12, 2009 11:33 am

Ik kom zeker een keer kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1za sep 12, 2009 5:03 pm

Pixellenium, ik stuur je binnenkort na de opening wel een PM.
met plannen Wink
Goed?

.Argus.Vilder: Deze reactie is een beetje overbodig. Als hij het niet goed vind merk je dat vanzelf wanneer je die pm stuurt.
Ook zou je deze reactie kunnen sturen, i.p.v. hier te postten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixellenium
Docent Verweer tegen de zwarte kunst



Registratiedatum : 03-09-09

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1zo sep 13, 2009 9:38 am

@Argus vilder, het is een beetje overbodig inderdaad maar het is voor haar wel fijn om te weten of ik het wel goed vind Razz


Maar is goed rosan (: dat doen we
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1zo sep 13, 2009 5:22 pm

Oké, ik heb al leuke idee's!
Maar goed, Bijv: Toveren in zwarte kunsten en alles.
En uitjes, of grote practicums. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
--CODY.
Klammfels Leerling
--CODY.


Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rockanje, Zuid-Holland

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1vr sep 25, 2009 10:46 pm

Purfect!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene begroeting.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Lesvakken :: Verweer tegen de Zwarte Kunst-
Ga naar: