Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=.ArgusAlgemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonAlgemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=.cherylAlgemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene begroeting. Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Algemene begroeting.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Algemene begroeting. Empty
BerichtOnderwerp: Algemene begroeting.   Algemene begroeting. Icon_minitime1zo aug 23, 2009 12:56 pm

Beste leerling,

welkom in de topic van Helerkunde.
Allereerst heet ik u natuurlijk van harte op ons school, Klammfels.

Mijn naam is Swinsoldier.
Ik ben Schoolhoofd van Klammfels en naast deze taak ben ik een arts eerste klas.
ik heb veel kennis overgenomen van mensen die dit mij geleerd hebben en ben vereerd
dit aan jullie te mogen doorgeven.

Ik hoop dat ik vele van jullie ga ontmoeten, ik kijk er naar uit.

Lees nu alstublieft mijn andere topics.

*griffelt*,

Swins.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
 
Algemene begroeting.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Lesvakken :: Helerkunde-
Ga naar: