Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=.Argusalgemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonalgemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=.cherylalgemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3algemene les regels. Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 algemene les regels.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

algemene les regels. Empty
BerichtOnderwerp: algemene les regels.   algemene les regels. Icon_minitime1zo aug 23, 2009 1:03 pm

In mijn lessen heb ik soepele regels maar ook regels waar jij je aan hoort te houden.


1. je blijft ten alle tijden van je mede-klasgenoten AF!

2. als ik jou iets vraag en je antwoord niet trek ik er minpunten vanaf.

3. je handje zwaaien hoeft niet, we zitten immers op klammfels en niet op de peuterschool,
Let wel op dat je niet continu door mensen heen praat.

4. Mocht er in een situatie op school zijn waarbij medische hulp nodig is schieten wij allemaal te hulp,
op dat moment kan jij bewijzen dat je een heler bent.

5. Niet optijd ? niet erin.

6. Huiswerk graag op tijd in leveren !

7. een sterke mentale geest is iets wat je echt moet hebben!.


Succes en tot snel !,


Swins.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

algemene les regels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: algemene les regels.   algemene les regels. Icon_minitime1ma aug 24, 2009 9:28 pm

wat dat betreft zou je wel eventueel in de klassen rond mogen lopen vanwege auto kick en je kunt ook even weg zijn het kan dus zijn dat je niet altijd antwoord? moet je dan zeggen brb ofzo door de klas en mag iedereen door de klas gewoon praten? want volgens mij mogen we nu gewoon praten in de klas miss is het verstandig dat ook als regel te nemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

algemene les regels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: algemene les regels.   algemene les regels. Icon_minitime1ma aug 24, 2009 11:12 pm

Bedankt voor je suggestie Smile

in mijn les hoeft niet iedereen perse stil te zijn als het gaat om een antwoord.
zolang je niet gaat kleppen vind ik reageren op mijnvragen goed.
praten en lopen sta ik natuurlijk niet toe Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
Gesponsorde inhoud





algemene les regels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: algemene les regels.   algemene les regels. Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
algemene les regels.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Lesvakken :: Helerkunde-
Ga naar: