Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=.ArgusAlgemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonAlgemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=.cherylAlgemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemeende informatie Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Algemeende informatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
-Savera-
Docent Magische Musica
-Savera-


Registratiedatum : 17-09-09

Algemeende informatie Empty
BerichtOnderwerp: Algemeende informatie   Algemeende informatie Icon_minitime1di okt 13, 2009 11:34 am

Hallo lieve studenten.

Ik ben jullie docent voor magische musica.
Mijn naam is Savera, En ben zinds een tijdje erg actief op Klammfels.
Hiervoor heb ik mezelf ingezet boor zweinsteins neem bijvoorbeeld SZ en WR.
Ben erg musicaal ingesteld en dit is dus ook de rede waarom dit vak mij aansprak.
Ik geef alleen les aan de jaren 2 en 3.

Wat kun je van deze les verwachten?


Ik ga jullie leren om te gaan met je stembanden.
Ga jullie het schoollied leren...
Maar ook gaan we voor de gene die mee willen doen een prachtige musical houden,
Waarin we veel gaan danen zingen maar ook acteren.
Ook leer ik je op de piano te spelen.

Regels:

Ik verwacht wel dat jullie je inzetten voor dit vak.
Dit houd in dat je goed luisterd als ik iets probeer uit te leggen.
En als je vragen hebt dan steek je gewoon even je hand op.
Verder hoef je niet een hele strenge les te verwachten.

Huiswerk en puntentelling:
Natuurlijk krijgen jullie ook punten in mijn les.
Doe gewoon goed je best en dan krijg jij de meeste kans op punten.
Huiswerk zal je de eerste paar lessen niet krijgen.
Er is wel een kans dat je over een tijdje de opdracht krijgt een liedje te schrijven over het opgegeven onderwerp.
Hiervoor krijg je uiteraard een cijfer.
Dit moet je wel via een privemail sturen naar mij account op dit forum.

Verder hoop ik dat jullie het naar je zin krijgen in mijn les.


Met vriendelijke groeten,

Proffesor -Savera-


Laatst aangepast door -Savera- op di okt 13, 2009 6:50 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Algemeende informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeende informatie   Algemeende informatie Icon_minitime1di okt 13, 2009 5:46 pm

Klinkt allemaal leuk, ben benieuwd hoe de lessen gaan verlopen Smile

Maar misschien is 't toch handiger om ipv het huiswerk naar je habbo-minimail te sturen, het naar je Pm-inbox te laten sturen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
-Savera-
Docent Magische Musica
-Savera-


Registratiedatum : 17-09-09

Algemeende informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeende informatie   Algemeende informatie Icon_minitime1di okt 13, 2009 6:38 pm

Bedankt voor tip! Very Happy
het is idd veel makkelijker Razz

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Algemeende informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeende informatie   Algemeende informatie Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemeende informatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene informatie
» Algemene informatie over Helerkunde
» Kruidkunde Nuttige informatie
» belangrijke informatie Klammfels openings party .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Lesvakken :: Magische Muscia-
Ga naar: