Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=.ArgusAlgemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonAlgemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=.cherylAlgemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie over Helerkunde Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Algemene informatie over Helerkunde

Ga naar beneden 
+3
.Argus.Vilder
joyotten1
Swins
7 plaatsers
AuteurBericht
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Algemene informatie over Helerkunde Empty
BerichtOnderwerp: Algemene informatie over Helerkunde   Algemene informatie over Helerkunde Icon_minitime1zo aug 23, 2009 1:00 pm

Het helen van mensen en dieren is een gift van moeder natuur.
Iemand helen kost veel vermogen energie en moed.
Ben jij tijdens het helen bang dat je faalt verzwakt jou kracht en zal je niemand kunnen redden.
Tijdens mijn lessen confronteer ik jou met dingen die je niet verwacht.. Dood van mensen in de toverwereld.
Dood van je vrienden op school..
waarom doe ik dit?
Tuurlijk wil ik niemand pijn doen, ik help je hier juist mee.
Door te zien wat er kan gebeuren als jij helerkunde niet beheerst laat ik jou diep in je gevoelens komen.
Deze gevoelens kun jij dan beheersen, een heler zonder angst is een heler die nooit faalt.
Simulaties en evenementen vinden plaats waarbij jij dit moet laten zien.
als heler van klammfels ben ik verplicht jou dit te leren en dit zal ik ook doen !.
ik accepteer geen falers, falers bestaan niet. ik ken alleen maar doorzetters en moed !


swins.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Algemene informatie over Helerkunde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie over Helerkunde   Algemene informatie over Helerkunde Icon_minitime1di aug 25, 2009 9:06 am

Waow ik denk dat dit een best heftig/moeilijk vak gaat worden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Algemene informatie over Helerkunde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie over Helerkunde   Algemene informatie over Helerkunde Icon_minitime1di aug 25, 2009 8:29 pm

Heftig, klinkt het wel. Maar belangrijk zeker ook. Heb wel zin in zo'n lesje :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Baby.:.nany
Klammfels Leerling
Baby.:.nany


Registratiedatum : 26-08-09

Algemene informatie over Helerkunde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie over Helerkunde   Algemene informatie over Helerkunde Icon_minitime1zo aug 30, 2009 5:39 pm

Klinkt zeer professioneel.. ik kom ook zeker een keer voor een lesje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Algemene informatie over Helerkunde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie over Helerkunde   Algemene informatie over Helerkunde Icon_minitime1do sep 03, 2009 4:56 pm

Ja, ik zal eens een kijkje komen nemen.
En of leerlingen tevens niet vervelent zijn, Nee geintje hoor, geen zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
xvc1
Afdelingshoofd Sanguis + docent Fabeldieren
xvc1


Registratiedatum : 23-08-09

Algemene informatie over Helerkunde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie over Helerkunde   Algemene informatie over Helerkunde Icon_minitime1za okt 17, 2009 7:38 pm

Idd Heel heftig lijkt het mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
:.snuffy.:
Klassenoudste [V]
:.snuffy.:


Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 32

Algemene informatie over Helerkunde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie over Helerkunde   Algemene informatie over Helerkunde Icon_minitime1za okt 17, 2009 7:54 pm

het lijkt me idd wel een pittig vak
maar ook wel leuk
maar het is nou net jammer dat het op vrijdag is nouja volgens oude rooster
en dan ook nog een keer om 6 uur
net zo'n tijdstip dat ik sport heb dus ik ben dan helaas nie van de partij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Algemene informatie over Helerkunde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie over Helerkunde   Algemene informatie over Helerkunde Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene informatie over Helerkunde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Lesvakken :: Helerkunde-
Ga naar: