Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=.ArgusAlgemene informatie Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonAlgemene informatie Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=.cherylAlgemene informatie Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Algemene informatie Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Algemene informatie

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Algemene informatie Empty
BerichtOnderwerp: Algemene informatie   Algemene informatie Icon_minitime1vr sep 04, 2009 8:27 pm

Hallo,

Ik ben professor joyotten1. Ik ben jullie docent leer der magische spreuken.
Ik ga jullie dit jaar en de komende jaren de spreuken leren kennen en natuurlijk ook beheersen.
Zelf ben ik 16 jaar oud *bijna 17* mijn school is in Utrecht, daarvoor moet ik helaas 4 uurtjes op een dag reizen om naar school te kunnen gaan.
Daarom heb ik wel een rooster maar zou me er niet altijd aan kunnen houden i.v.m trein vertragingen of dat ik langer op school moet zijn.
Dus hier alvast mijn excuses voor.
De lessen die ik mis om les te geven zullen later in de week ingehaald worden en anders in het weekend.
Verder heb ik als sport voetbal.
En natuurlijk willen jullie ook weten wat mijn plekje is op het veld??
*ahumm* Ik ben keeper.
In mijn lessen heb ik ook wat regels:

1. Hou je aan de Habbo regels en aan de regels van Klammfels.
2. Geen OVV's in mijn lessen. * onvergeeflijke vloeken*
3. Als je een vraag hebt zwaai dan.
4. Niet door mij heen praten of door iemand anders heen.
5. Als je geen beurt hebt om een antwoord te zeggen zeg het dan ook niet dan is het gelijk -10 voor jouw afdeling.
6. Lopen mag in de klas vanwege de auto-kick
7. Bijlessen mogen altijd, wel even vragen a.u.b.
8. Heb respect voor iedereen.

Als je niet aan deze regels houden volgen er natuurlijk waarschuwingen.

1e waarschuwing: Gebeurd er niks
2e waarschuwing: -10 punten voor jouw afdeling en na de les even blijven.
3e waarschuwing: -10 punten voor jouw afdeling en kick.

Hierbij hoop ik jullie voorlopig even genoeg te hebben geïnformeerd.

m.v.g.

joy
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Algemene informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie   Algemene informatie Icon_minitime1vr sep 04, 2009 8:56 pm

Wauw Joyotten, Niets is beter dan dit.
Duidelijk, en handhavend.
Terug naar boven Ga naar beneden
xvc1
Afdelingshoofd Sanguis + docent Fabeldieren
xvc1


Registratiedatum : 23-08-09

Algemene informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie   Algemene informatie Icon_minitime1ma sep 14, 2009 2:48 pm

*eyewink* Dat is gewoon goed :O
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Algemene informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie   Algemene informatie Icon_minitime1ma sep 14, 2009 2:53 pm

joyotten1 schreef:
6. Lopen mag in de klas vanwege de auto-kick

Met deze regel moet je wel oppassen.. Maar ziet d'r netjes uit hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Algemene informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie   Algemene informatie Icon_minitime1ma sep 14, 2009 5:08 pm

.Argus.Vilder schreef:
joyotten1 schreef:
6. Lopen mag in de klas vanwege de auto-kick

Met deze regel moet je wel oppassen.. Maar ziet d'r netjes uit hoor Wink

Als je praat, Of zwaait zo regelmaat, en een goede leerling doet dat door te vragen, Dan krijg je geen autokick.
Terug naar boven Ga naar beneden
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Algemene informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie   Algemene informatie Icon_minitime1di sep 15, 2009 8:28 am

Ja weet ik maar voor het geval dat ik zeg later in de klas er ook nog nadrukkelijk bij niet te vaak lopen dan krijg je ook een waarschuwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Algemene informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie   Algemene informatie Icon_minitime1di sep 15, 2009 10:03 pm

Gelukkig, anders krijg je een hyperactieveklas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Algemene informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene informatie   Algemene informatie Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene informatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Lesvakken :: Leer der Magische Spreuken-
Ga naar: