Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=.ArgusZwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonZwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=.cherylZwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Zwerkbalcompetitie van Klammfels Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Zwerkbalcompetitie van Klammfels

Ga naar beneden 
+3
.Argus.Vilder
joyotten1
Darren
7 plaatsers
AuteurBericht
Darren
Klammfels Leerling
Darren


Registratiedatum : 25-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1za aug 29, 2009 7:01 pm

Heey,

Ik hoop dat jullie het ook een Goed idee vinden om
Lekker te gaan zwerkballen tegen afdelingen, Ik
Vraag dan ook de Afdelingshoofden een Zwerkbalaanvoerder
aan te wijzen om een Team op te stellen, Het Afdelingshoofd
Hoeft verder niets te doen Wink, De aanvoerder Regelt alles!

In de Competitie Spelen we met Punten.. Als je goed bent
Haal je veel Punten binnendus Aanvoerders, Maak een Goed
Team binnen je Afdeling om het Op te nemen tegen de andere
Afdelingen! De Regels van Zwerkbal zet ik op Mijn topic van
Vliegles & Zwerkbal

DarrenStyle,
Terug naar boven Ga naar beneden
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1za aug 29, 2009 8:20 pm

Darren even een vraagje hoe zou je dat willen realiseren? Zulke wedstrijden welke regels enzovoort het zou wel handig zijn om die ook te kunnen weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
Klammfels Leerling
Darren


Registratiedatum : 25-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1za aug 29, 2009 8:33 pm

Op mijn lestopic heb ik gezet wat de Regels zijn en Hoe het gespeelt moet worden.
Ik denk wel dat het er Duidelijk staat. en een veld is heel makkelijk te maken, en
niet zo heel duur.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo aug 30, 2009 12:26 am

We hebben al een zwerkbalveld.

Let op: Ik doe hier voor nu even een slotje op, overleg dit via pm met de Afdelingshoofden en leg je idee ook voor aan de Schoolhoofden. Zij zullen, wanneer het idee word goedgekeurd en helemaal compleet is, dit topic misschien heropenen. (Als dat dan nog open is).
Terug naar boven Ga naar beneden
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo aug 30, 2009 12:58 am

ik zie geen reden voor het sluiten van deze topic?


i'm sorry..?
But Topic has been reopend.

Darren heeft alles al gevraagd, Lazochi heeft van mij al een bericht gekregen Smile
Het plaatsen van dit bericht maakte duidelijk dat we bezig zijn met het zwerkbal gebeuren Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
Darren
Klammfels Leerling
Darren


Registratiedatum : 25-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo aug 30, 2009 9:29 am

Jup, Dankje. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo aug 30, 2009 9:42 am

Leuk! Ik zal zeker komen kijken :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo aug 30, 2009 10:43 am

Sorry dan, maar kwam op mij over dat je zomaar iets had bedacht en ging postten.. Razz
Mijn fout, ik was juist degene die had moeten vragen of je 't al had geregeld Embarassed

Maar op een bezem ben ik niet zo goed, dus jullie zullen mij vooral op de tribune zien cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo aug 30, 2009 11:20 am

dan zal je de aankomende cursus leuk vinden Meneer Argus Smile

een Verplichte Spoed cursus vliegen voor leraren Smile? cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo aug 30, 2009 12:17 pm

Haha, ik zorg wel voor al het vuurwerk rondom het spel *Houdt toverstaf omhoog* :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo aug 30, 2009 12:25 pm

Oeeh, mooie lichtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
Darren
Klammfels Leerling
Darren


Registratiedatum : 25-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo aug 30, 2009 8:19 pm

Swins schreef:
dan zal je de aankomende cursus leuk vinden Meneer Argus Smile

een Verplichte Spoed cursus vliegen voor leraren Smile? cheers

En die moet ik geven Zeker ;$?
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1vr sep 11, 2009 6:27 pm

Wauw, ik verdiep me niet in alle ditjes en datjes van het vliegen, Ik kan het en kan snel vliegen, maar meer vind ik onnozel.

Toch erg mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
Klammfels Leerling
Darren


Registratiedatum : 25-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1za sep 12, 2009 11:03 pm

En Daarom geef ik het, niet jij Wink

P.S. ik vraag de afdelingshoofden een Topic over zwerkbal neer te zetten,
Over iemand die wil solliciteren als aanvoeder en die maakt dan zelf zijn
team ik vraag alleen de Afdelingshoofden om het topic erop te zetten, meer niet.
Alvast bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo sep 13, 2009 8:27 am

Darren schreef:
En Daarom geef ik het, niet jij Wink

P.S. ik vraag de afdelingshoofden een Topic over zwerkbal neer te zetten,
Over iemand die wil solliciteren als aanvoeder en die maakt dan zelf zijn
team ik vraag alleen de Afdelingshoofden om het topic erop te zetten, meer niet.
Alvast bedankt.

Ik zou dit eventjes ook via pm vragen, dan weet je zeker dat ze het lezen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo sep 13, 2009 1:04 pm

Ik heb dit gelezen, het verschijnt direct bij Lacrymosa.
Terug naar boven Ga naar beneden
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo sep 13, 2009 5:38 pm

hihi een spoed cursus vliegen voor argus *ben bang dat ik dan mee moet doen* hihi ben er ook niet zo goed in meer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1zo sep 13, 2009 8:35 pm

Haha, Ik zal ook meedoen ^^
Al val ik dan wel een keer op 12.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willem
Concierge
Willem


Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 30

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1di sep 15, 2009 10:38 pm

Liminium gaat er tegen aan, en ik zal mee doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1wo sep 16, 2009 3:24 pm

Ik heb hellaas nog geen aanmeldingen voor Aanvoerder.
Hopelijk komt dit zodra klammfels lekker loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zwerkbalcompetitie van Klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwerkbalcompetitie van Klammfels   Zwerkbalcompetitie van Klammfels Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwerkbalcompetitie van Klammfels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rapport 1.2 Klammfels.
» Nieuw leven binnen klammfels?
» Rapport 1.1 Klammfels
» schouwers binnen Klammfels ?
» Ik Stop met al me dingen bij Klammfels, School komt er tussen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Mededelingen-
Ga naar: