Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=.ArgusRapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonRapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=.cherylRapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Rapport 1.2 Klammfels. Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Rapport 1.2 Klammfels.

Ga naar beneden 
+2
Teenage-Joostii
Swins
6 plaatsers
AuteurBericht
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Rapport 1.2 Klammfels. Empty
BerichtOnderwerp: Rapport 1.2 Klammfels.   Rapport 1.2 Klammfels. Icon_minitime1do okt 15, 2009 3:00 pm

Beste klammfelaars,

het is een eerdere punt van het rapport dan wat ik vermeld had.
Veel dingen zijn er gebeurd binnen klammfels en ik vond het hoog tijd hier even wat over te melden.
De volgende dingen komen in het 2de rapport aan de praat :


- Verhuizen van de ingang

- Verdwenen vloeren.

- Halloween event

- Leerlingencomissie

- Vertrek lijstje {update}

- Functie promotie

- rechtenlijstje.

- Mening van een schoolhoofd {swins}





punt 1. Verhuizen van de ingang.

Het is natuurlijk al bekend maar een klein stukje moet er natuurlijk wel over verteld worden.
De ingang was lange tijd onder beheer van Lazochi.
na het vertrek en getrash van Rosan en kelly (aldus bronnen en bekentenissen) hebben we besloten de ingang te verplaatsten.
Ik, swinsoldier nam de ingang beheer op mij en heb in samenwerking met Coolboy-wilon , .Argus.Vilder en kevin379 de ingang nieuw leven in geblazen.
Vanaf heden kun je de ingang dus vinden doormiddel van mij naam ! Smile


punt 2. verdwenen vloeren.

Het gerucht ging dat ons {ex} assistent schoolhoofd Tgoossens gestopt was.
Na een felle en hevige discussie onderling is dit gerucht uit de wereld geholpen.
Tom heeft de eerste verdieping gewoon aan de school gelinkt en blijft leraar drakenkunde, echter zijn functie als assistent is hij tijdelijk kwijt.

ons 2de verdieping is vooralsnog niet gebouwd, lokalen zijn tijdelijk op andere verdiepingen gezet, wij zoeken nog 1 bouwer die dit op zich wilt nemen.
Wil jij ons de 2de verdieping bezorgen? PM dit dan even naar mij toe, alvast bedankt! Smile

Punt 3. Halloween event

Halloween zit er al weer aan te komen ! Smile,
Als event producer van klammfels ben ik druk bezig met een event en hoop meer mensen te hebben dan ons eerste openings event.
Wat we gaan doen en alle overige informatie komt snel op de evenementen pagina Smile
Hou hem dus goed in de gaten..... Shocked

Punt 4. Leerlingencomissie.

de klachten en leerlingen commissie zijn al een tijdje in het stof geraakt gezien klammfels veel dieptepunten gehad heeft.
Vanaf morgen ga ik opzoek naar leerlingen die voldoen aan mijn eisen om lid te worden van de comissie.
Als TK/KO/leerling moet je laten zien dat jij weet hoe klammfels zich gedraagt en hoe je je mede leerlingen helpt !
mocht jij onverwachts van mij een vriendenverzoek krijgen of een mini mail dan heb jij een plekje in de commissie ! Smile
in de commissie komen intotaal 6 leerlingen.Wie word snel bekend gemaakt ! leraren/personeel (afgezien van TK's en KO's en de AH's ) zijn uitgesloten van deelname.


punt 5. vertreklijst {update}

De volgende personen hebben helaas klammfels verlaten ! Sad

- Joyotten1 - Timeguard
- Baby:.:Nany - Darrenstyle
- Colortwist
- Stupedfy


punt 6. Promotie lijst.

De volgende personen zijn gestegen in functie,

- xvc1
huidige functie : Docent Fabeldieren
nieuwe functie: Afdelingshoofd Sanguis + Docent Fabeldieren

- Karuna.J
huidige functie: leerling
nieuwe functie: TK


- --Cody.-
Huidige functie : Leerling
Nieuwe functie : Docent Dueleren en verdedigen




Punt 7. Rechtenlijstje.

Klammfels is inmiddels twee keer slachtoffer geweest van trashfanaten.
Helaas heeft het bestuur een nieuwe regelgeving moeten inbrengen.
vanaf heden zullen er een selectief groepje rechten ontvangen.
Dit omdat een ingang met teveel rechten snel betekend dat er getrashed kan worden.
Mocht het zijn dat jij nog geen rechten hebt, ga dan niet klagen dit betekend verlopig dat jij geen rechten zult ontvangen.
Personen die rechten krijgen zullen op het forum een PM ontvangen.
Het spijt ons dat dit tijdelijk zo zal moeten gaan, pas wanneer wij volledige controle hebben zullen de rechten weer gegeven worden.

Punt 8. Mening van een schoolhoofd {swins} .

Sinds de verplaatsing van de ingang heb ik het gevoel dat klammfels niet heel erg druk meer is.
Het gebeurd te vaak dat de ingang gewoon helemaal leeg is.
achter de schermen zijn mensen druk genoeg om de school op orde te krijgen maar de ingang is toch belangrijk.
Als deel van klammfels vragen wij jou om tijdens je bezoek aan habbo ook in de ingang te komen zitten.
Help mensen die binnenkomen en vragen of ze mee mogen doen en negeer ze niet !.

Het gerucht gaat dat klammfels op instorten staat, dit vind ik ronduit belachelijk.
Mensen stoppen omdat dit soort geruchten gelanceerd worden, dit is pure waanzin.
Lazochi, argus en ik zullen ons functies en vertrouwen in jullie niet neerleggen tot de laatste kamer verdwenen is.
Jullie zijn het visitekaartje, laat zien dat klammfels gezellig is!.
Mensen vertrekken te snel, dat is spijtig.. maar het ergste wat er kan gebeuren is dat een beter iemand ze opvolgt.
Blijf vertrouwen hebben en stop er niet mee omdat je het even niet meer leuk vind, kom op ! we kennen betere tijden.
Mensen die vroeger op wizard hebben gezeten weten dat dit een van de issue's was wat de val van wizard betekende.
De val van klammfels zal ooit plaatsvinden... maar dan zijn wij al van de aarde af !
Ik vraag jullie om je best te doen voor de school, zet je in vraag je vrienden mee te doen, solliciteer en hou het forum actief !
Het forum schreeuwt om je praatjes en wij vinden het alleen maar leuker ! Smile

Tot slot wil ik jullie bedanken voor het lezen en ik hoop dat dit weer wat verbeterd heeft in het begrijpen,

namens het gehele bestuur een fijne dag Smile,

Was getekend,

Swins
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Rapport 1.2 Klammfels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapport 1.2 Klammfels.   Rapport 1.2 Klammfels. Icon_minitime1do okt 15, 2009 3:21 pm

Swins schreef:
het is een eerdere punt van het rapport dan wat ik vermeld had.
Veel dingen zijn er gebeurd binnen klammfels en ik vond het hoog tijd hier even wat over te melden.
Tja, het is wat laatjes ... Maar oke.

Swins schreef:
ons 2de verdieping is vooralsnog niet gebouwd, lokalen zijn tijdelijk op andere verdiepingen gezet, wij zoeken nog 1 bouwer die dit op zich wilt nemen.
Wil jij ons de 2de verdieping bezorgen? PM dit dan even naar mij toe, alvast bedankt! Smile
Ik zou het opzich wel willen doen, alleen ik heb weinig aan 2 setjes tele's

Swins schreef:
Halloween zit er al weer aan te komen ! Smile,
Als event producer van klammfels ben ik druk bezig met een event en hoop meer mensen te hebben dan ons eerste openings event.
Wat we gaan doen en alle overige informatie komt snel op de evenementen pagina Smile
Hou hem dus goed in de gaten..... Shocked
Tof! Ik ben natuurlijk weer van de partij, net zoals Jos Brink (oh nee, dat is hetzelfde)

Swins schreef:
Mensen die vroeger op wizard hebben gezeten weten dat dit een van de issue's was wat de val van wizard betekende.
De val van klammfels zal ooit plaatsvinden... maar dan zijn wij al van de aarde af !
Idd. Vraag maar aan deze opa. Ik heb de Slag om Wizard nog meegemaakt, en de 2e Wizardoorlog ook.

Swins schreef:
Het forum schreeuwt om je praatjes en wij vinden het alleen maar leuker ! Smile
Goed plan, alleen het is misschien een leuk plan om een extra Spelletjesforum aan te schaffen?
Dat zou super leuk gaan. Voortaan ga ik het Forum helemaal gezellig maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Rapport 1.2 Klammfels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapport 1.2 Klammfels.   Rapport 1.2 Klammfels. Icon_minitime1do okt 15, 2009 3:22 pm

Tele's kunnen altijd nog gevonden worden Smile

Joost, zou jij niet solliciteren voor leer der oude runen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Rapport 1.2 Klammfels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapport 1.2 Klammfels.   Rapport 1.2 Klammfels. Icon_minitime1do okt 15, 2009 3:29 pm

Ja dat zou ik doen alleen ik heb er de kracht niet voor
hahahaahahahahahaha

Nee dat zou ik binnenkort wel doen maar waarvoor moet ik dan solliciteren?
Jullie weten hoe goed en slim en intilligend ik ben x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
:.snuffy.:
Klassenoudste [V]
:.snuffy.:


Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 32

Rapport 1.2 Klammfels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapport 1.2 Klammfels.   Rapport 1.2 Klammfels. Icon_minitime1do okt 15, 2009 4:10 pm

t ziet er goed uit swins
lekker duidelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Rapport 1.2 Klammfels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapport 1.2 Klammfels.   Rapport 1.2 Klammfels. Icon_minitime1do okt 15, 2009 4:53 pm

Hip, nu ben ik overal weer van op de hoogte :')
Terug naar boven Ga naar beneden
:.snuffy.:
Klassenoudste [V]
:.snuffy.:


Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 32

Rapport 1.2 Klammfels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapport 1.2 Klammfels.   Rapport 1.2 Klammfels. Icon_minitime1do okt 15, 2009 5:04 pm

alsof je dat niet bent he falkie
Terug naar boven Ga naar beneden
Grazy-JannieJ
Docent Gesch. v.d. Toverkunst. + Afdelingshoofd Liminium
Grazy-JannieJ


Registratiedatum : 01-09-09

Rapport 1.2 Klammfels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapport 1.2 Klammfels.   Rapport 1.2 Klammfels. Icon_minitime1do okt 15, 2009 6:07 pm

Gelezen&Begrepen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.habbsafe.nl
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Rapport 1.2 Klammfels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapport 1.2 Klammfels.   Rapport 1.2 Klammfels. Icon_minitime1do okt 15, 2009 6:16 pm

Duidelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rapport 1.2 Klammfels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rapport 1.2 Klammfels.   Rapport 1.2 Klammfels. Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rapport 1.2 Klammfels.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rapport 1.1 Klammfels
» Zwerkbalcompetitie van Klammfels
» belangrijke informatie Klammfels openings party .
» schouwers binnen Klammfels ?
» Ik Stop met al me dingen bij Klammfels, School komt er tussen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Mededelingen-
Ga naar: