Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=.Argus**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilon**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=.cheryl**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.

Ga naar beneden 
+4
.Argus.Vilder
:.snuffy.:
xvc1
Swins
8 plaatsers
AuteurBericht
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1zo sep 20, 2009 3:28 pm

Beste klammfelaars,

Een school zonder trash komt zelden voor,
ook wij zijn (en we zijn pas net geopend) alweer getrashed door een zwakkeling die grappig wil zijn!
Dit ben ik zat en we hebben besloten de rechten te resetten.

Schoolhoofden,assistent schoolhoofden,afdelingshoofden en een enkeling tk's en docenten zullen rechten krijgen.
NIET iedereen krijgt het meer, mensen die hun vertrouwen binnen klammfels hebben laten zien zullen de rechten krijgen,
je merkt vanzelf of je ze hebt of niet;)
dit zal niet permanent zijn hopen wij.


Tijdens het herbouwen van de ingang waren er een paar mensen die hun trouw en trots gaven aan klammfels,
Zij gingen niet in discussie met elkaar en de leiding ging al snel, we hielpen elkaar en dat leidde tot een sterkere band.
Habbo's die hun leven en hun tijd in klammfels steken en hier zelfs bevelen (zie plaatjes) volgen zijn mensen die de bage of Honor mogen dragen!
de volgende habbos zullen de Ere badge van klammfels krijgen. (deze badge word alleen op uitzonderlijke momenten gegeven).
**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Klammfelserebadge <--- Ere badge

De ere badge word gegeven aan :

- Joyotten1
- Darrenstyle
- .Argus.vilder [ mits hij dit niet wilt]
- ---r.oy---
- Grazy-Janniej
- Karuna.J
- .:snuffy:.
- coolboy-wilon


Ikzelf was er wel bij, maar zal deze badge niet dragen, dit omdat ik vind dat het als schoolhoofd mijn taak is klammfels te beschermen.
Wij danken jullie voor je ere inzet !

De badge zal vandaag nog geplaatst worden.


Hieronder afbeeldingen, klik op de spoiler om hem te laten zien.


Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
xvc1
Afdelingshoofd Sanguis + docent Fabeldieren
xvc1


Registratiedatum : 23-08-09

**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1zo sep 20, 2009 3:50 pm

Ik snap dit soort mensen niet. Wie trasht er nou voor zijn/haar plezier ?
Terug naar boven Ga naar beneden
:.snuffy.:
Klassenoudste [V]
:.snuffy.:


Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 32

**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1zo sep 20, 2009 3:53 pm

idd wat is er nou lollig aan
mensen zijn zo druk bezig met het opbouwen van iets wat ze leuk vinden en dan heb je er altijd van die mensen bij die het lollig vinden het te trashen
swins heeft goed gehandeld
en ben zeer vereerd met deze ere-badge bedankt!
owja we moeten joyotten natuurlijk ook nie vergeten die heeft de ingang weer begaanbaar gemaakt:D:D
Very Happy


Laatst aangepast door :.snuffy.: op zo sep 20, 2009 5:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1zo sep 20, 2009 4:07 pm

Die badge hoef ik ook niet, aangezien ik er niet echt aan mee geholpen heb. M'n vader moest d'r bij Razz

Maar inderdaad, als Schoolhoofd (assistent of niet) is 't gewoon je taak in dit soort situaties op te treden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1zo sep 20, 2009 4:38 pm

Daarom Smile

ik draag met trots mijn functie, en ik denk dat ik voor elke schoolhoofd en assistent spreek als ik dat zeg Smile

Mijn badge is het beschermen van klammfels, en dat wat daar van is !


Swins,
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
Grazy-JannieJ
Docent Gesch. v.d. Toverkunst. + Afdelingshoofd Liminium
Grazy-JannieJ


Registratiedatum : 01-09-09

**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1zo sep 20, 2009 4:48 pm

Inderdaad zeer spijtig dat er dit soort mensen bestaan... Zwak!

De maatregelen die worden genomen lijken me juist. Alleen mensen die hun vertrouwen binnen Klammfels hebben laten zien moeten rechten krijgen in de Ingang. Laten we hopen dat er op deze manier geen Trash meer zal komen.

Ik was ook aanwezig na de trash, bij het onderzoek en de opbouw, en ook ik als Docent & Afdelingshoofd vind het een zeer normale zaak dat ik hier gewoon bij ben. Als ik geroepen wordt, kom ik in actie. Ik ben zeer vereerd met deze Ere Badge.

We zijn toen inderdaad niet in discussie gegaan en hebben alles zo snel mogelijk afgehandeld. Hier wordt de band inderdaad zeker sterker van.

Er is heel goed gehandeld naar mijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.habbsafe.nl
Willem
Concierge
Willem


Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 30

**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1zo sep 20, 2009 5:07 pm

Hé, weer een badge voor mijn badge-hunting. :'D
Nee, grapje, maar toch een mooie badge. *BLINK-EYES*
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1zo sep 20, 2009 5:25 pm

Echt geweldige inzet, Ik ben zo zo zo ontzettend trots!
Als ik er bij was, had ik zoiezo geholpen!
Echt, dit bewijst jullie jullie goed aardheid, en inzet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark
Klammfels Leerling



Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oudega

**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1ma sep 21, 2009 2:13 pm

De rest van de school was nog intact
iemand had blijkbaar alleen in de ingang rechten
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1ma sep 21, 2009 2:45 pm

tseardbuma schreef:
De rest van de school was nog intact
iemand had blijkbaar alleen in de ingang rechten

Dat is niet zeker, het is allemaal maar speculatie.

Om verdere speculaties en gedachtegangen voor te zijn, sluit ik dit topic. Heb jij iets gezien wat écht de moeite waard is voor ons? Pm de schoolhoofden er even over Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Empty
BerichtOnderwerp: Re: **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.   **belangrijke mededeling ** ingang Getrashed. Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
**belangrijke mededeling ** ingang Getrashed.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mededeling betreft Toveren in de school.
» belangrijke informatie Klammfels openings party .
» Belangrijke afkortingen of woordjes !
» Mededeling: Sollicitaties Klassenoudsten & Zwerkbalaanvoerder.
» Belangrijke report vanaf het bestuur.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Mededelingen-
Ga naar: