Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=.ArgusBelangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonBelangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=.cherylBelangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Belangrijke report vanaf het bestuur. Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Belangrijke report vanaf het bestuur.

Ga naar beneden 
+5
.Argus.Vilder
Baby.:.nany
--CODY.
Willem
Swins
9 plaatsers
AuteurBericht
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1vr sep 25, 2009 8:01 pm

Beste klammfelaars,

het is tot mijn oren gekomen dat een persoon genaamd MeneerYoshi (iets dergelijks) probeert het leven van .Argus.Vilder probeert te verzieken.
Hij heeft meerdere dreigementen tegen klammfelaars gemaakt en word hierbij gezien als vijand van klammfels.

Raw.meat is bij deze niet langer gewenst in de gehele ingang zodra hij binnenkomt heeft elke rechten houder toestemming tot kicken.

Mryoshi (of meneerYoshi) mag NIET binnen komen en word samen met raw.meat op de banlist gezet.

mensen van klammfels die deze heren via kamers of de ingang naar binnen laten gaan geven teken van verraad en zullen zonder pardon ontslagen worden,
dit is namelijk een slag tegen klammfels en dat is niet waar jij je mee bezig hoort te houden.


LET DUS GOED OP !



Swins.

Klik op spoiler om het screenshotje te krijgen Wink

Spoiler:


Laatst aangepast door Swins op vr sep 25, 2009 8:20 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
Willem
Concierge
Willem


Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 30

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1vr sep 25, 2009 8:16 pm

Blijkbaar zijn ze niet meer gewenst. Totziens! *Zwaait ze uit met een glimlach en drukt op het knopje: ''WEGSTUREN''*
Terug naar boven Ga naar beneden
--CODY.
Klammfels Leerling
--CODY.


Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rockanje, Zuid-Holland

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1vr sep 25, 2009 10:24 pm

Tja,. Zulke zielige mensen..
Die moeten gewoon verbannen worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Baby.:.nany
Klammfels Leerling
Baby.:.nany


Registratiedatum : 26-08-09

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1vr sep 25, 2009 11:56 pm

Ach, ik heb falco ook een screen gestuurd waar hij zegt:

Yoshigeval: Jij denkt dat je heel wat bent hé?
Yoshigeval: Dat ben je niet
Nanygeval: Lol, jij dan wel?
Yoshigeval: Als ik mijn best doen ( hij is behoorlijk analfabetisch )
heb ik je zo kapot
Nanygeval: Doe je best dan maar.
Nanygeval: Liefje
Yoshigeval: Ik ga spitten in je hele habboverleden.
Yoshigeval: Je moet geen ruzie met me maken, liefje :')


Jullie snappen vast wel dat ik nu een hele intieme band met hem heb Razz
Voor mensen die de screen willen zien, vraag even aan falco..
Ik weet niet hoe ik moet uploaden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 12:10 am

Ehm, ik wil er even aan toevoegen dat dit geen oorlog is. Ikzelf vind niet dat er sprake is van "Verraad" in de bovengenoemde headpost.

Maar natuurlijk zou ik het erg jammer vinden, aangezien de desbetreffende personen niets positiefs in hebben te brengen in de school.
Het begon tussen MeneerYoshi en mij, helaas kon hij het niet meer netjes houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 1:06 am

Het is geen verraad er staat duidelijk dat wanneer iemand van klammfels eén of beide van de heren binnenlaat hij/zij klammfels verraad Smile.

en daar is dan wel spraken van.Wink


Swins.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 7:47 am

Ik kreeg ook een vriendenverzoek van hem en ik heb een gesprekje gehad over @Bikkel@ enzo,
maar uiteindelijk ging er niets mis ofzo. Hij vroeg wel wat ik van Falco vond..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
--CODY.
Klammfels Leerling
--CODY.


Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rockanje, Zuid-Holland

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 8:31 am

Ik heb ook een smerige screen in me chat van Bart (Meneeryoshi)
Hoe upload ik die??
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixellenium
Docent Verweer tegen de zwarte kunst



Registratiedatum : 03-09-09

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 10:45 am

Ik wil wel even mededelen dat hij van Zweinstein bikkel komt en de schoolhoofden het eigenlijk met @bikkel@ zelf moeten bespreken, vind ik zelf. Want wij mogen niet daar komen maar zij wel bij ons?
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 10:48 am

Pixellenium schreef:
Ik wil wel even mededelen dat hij van Zweinstein bikkel komt en de schoolhoofden het eigenlijk met @bikkel@ zelf moeten bespreken, vind ik zelf. Want wij mogen niet daar komen maar zij wel bij ons?

Wij mogen daar wel komen.
En @Bikkel@ kan niets aan Meneeryoshi's gedrag doen. MeneerYoshi kan ook zelf nadenken, maar van die optie maakt hij kennelijk niet veel gebruik.
Dit is iets tussen MeneerYoshi en mij en de school. Niet tussen Zweinstein. Hij kwam hierheen, met als doel ons te "vernederen", hij vertegenwoordigde niet Zweinstein @Bikkel@.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pixellenium
Docent Verweer tegen de zwarte kunst



Registratiedatum : 03-09-09

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 11:06 am

.Argus.Vilder schreef:
Pixellenium schreef:
Ik wil wel even mededelen dat hij van Zweinstein bikkel komt en de schoolhoofden het eigenlijk met @bikkel@ zelf moeten bespreken, vind ik zelf. Want wij mogen niet daar komen maar zij wel bij ons?

Wij mogen daar wel komen.
En @Bikkel@ kan niets aan Meneeryoshi's gedrag doen. MeneerYoshi kan ook zelf nadenken, maar van die optie maakt hij kennelijk niet veel gebruik.
Dit is iets tussen MeneerYoshi en mij en de school. Niet tussen Zweinstein. Hij kwam hierheen, met als doel ons te "vernederen", hij vertegenwoordigde niet Zweinstein @Bikkel@.


Dat is waar maar ik vind het alsnog laag van hem,
Terug naar boven Ga naar beneden
xvc1
Afdelingshoofd Sanguis + docent Fabeldieren
xvc1


Registratiedatum : 23-08-09

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 12:26 pm

sneu hoor zulke mensen x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
--CODY.
Klammfels Leerling
--CODY.


Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rockanje, Zuid-Holland

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 2:38 pm

Klopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
0060
Klammfels Leerling



Registratiedatum : 26-09-09

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 4:20 pm

Om eerlijk te zien zie ik niet veel van bedreiging in deze screen..

Trouwens een tip voor het forum: Maak het wat overzichtelijker en doe alles met een hoofdletter. Nu staan er dingen met hoofdletter en zonder. Een erg rommelig forum kan niet anders zeggen.

Verder vind ik ook dat jullie best normaal kunnen reageren en iemand gewoon bij haar/zijn naam kunnen noemen.

Wie ik ben? T'zal me niet verassen als je denkt: wtf wat kom jij nou doen..
Ik kom hier mijn mening uiten. :']]
Terug naar boven Ga naar beneden
--CODY.
Klammfels Leerling
--CODY.


Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rockanje, Zuid-Holland

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 4:51 pm

0060 ik begrijp je, en dat zal iedereen wel,
je vriendje beschermen
Natuurlijk
Het forum is rommelig.
wordt aan gewerkt.
Maar je wilt niet weten wat bart allemaal tegen mij zei.

Dus,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1za sep 26, 2009 4:57 pm

0060, ik snap eigenlijk niet wat iemand bikkel op ons forum zoekt.. Smile
het maakt mij niet uit, zolang je de regels maar hanteert.

je klachten en problemen en zelfs je ideetjes mag je naar mij of dion opsturen...

Verder hoef je dat niet op het forum te plaatsen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
Gesponsorde inhoud





Belangrijke report vanaf het bestuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke report vanaf het bestuur.   Belangrijke report vanaf het bestuur. Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Belangrijke report vanaf het bestuur.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Mededelingen-
Ga naar: