Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=.ArgusDuisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonDuisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=.cherylDuisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Empty
BerichtOnderwerp: Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7   Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7 Icon_minitime1vr okt 02, 2009 9:58 am

Een politie auto haalde de auto van Nathaniel in.
Joost, die al een heel tijdje bij de politie wou vond de achtervolging helemaal geweldig.
een helikopter vloog laag over de snelweg heen en joost begon te glunderen.
"leuk he ?" vroeg nathaniel aan Joost.
'ja ! echt vet, dit vind ik zooooo mooi !"riep hij weer.
Nathaniel pakte de microfoon van de radio en gaf die aan joost.
"Joost herhaal mij, Dit is bijrijder in wagen 320, assistentie 320 en 6 zijn gearriveerd, over".
Joost keek verbaas maar vond het geweldig en riep het zinnetje op de radio.
"Dit is hoofdkwartier aan bijrijder 320, bedankt voor uw notificatie, is er iets mis met de agent? over" bliebte de radio.
"Dit is sergeant-majoor Berksma, ik zit gewoon in de auto, de bijrijder is een fan van de politie, over" zei nathaniel.
De achtervolging duurde inmiddels al een heel uur, meerdere politie auto's voegde zich bij de grote konvooi* aan auto's die op de weg reden.
"dit is wagen 4 aan konvooi we gaan over op de PIT manoeuvre standby" zei een mannelijke stem door de radio.
"Begrepen wagen 4 ga verder over" zei een vrouw.
Joost keek naar voren en zag een politie auto naar links gaan, Nathaniel zette een volle kracht op de auto en reed al snel op de bumper van de verdachte.
Jeroen reed aan de rechterkant om de verdachte te laten denken dat ze hem klem pobeerde te rijden.
De man trapte er in en reed harder, de voorkant van de linker politie auto stond gelijk aan de achterkant van de verdachte en de agent gaf de auto een klap aan de linkerkant.
De auto van de verdachte slipte en maakte een hele rondje over de weg en kwam in de berm tot stilstand.
auto's van de politie reden al snel de man klem en hij kon geen kant meer op.
"Dit is de politie aan de man in de grijze volvo, stap met uw handen in de lucht uit uw voertuig en ga met uw gezicht op de grond liggen" riep een agent door de megafoon.
Een piepend geluid bracht het met zich mee toen de deur van de volvo openging, een man stapte met zijn capuchon over zijn hoofd uit en ging op de vloer liggen.
Jeroen en nathaniel rende naar de man gevolgd door een hele peloton aan agenten. De verdachte werd in de boeien geslagen en werd door een agent meegevoerd.
De groep stond bij elkaar en joost werd met het moment blijer en vertelde alles achter elkaar.
Peter kwam bij hun staan en keek Joost aan.
"joost jij bent.. 15 ? dat klopt toch" vroeg hij.
"ja ik ben 15, volgende maand word ik 16 hoor !" riep joost beledigd.
"als Commandant mag ik mijn mening geven bij junior agenten..en ik denk dat jij een geweldige junior zou zijn" zei Peter met een lach op zijn gezicht.
Joost stond verbijsterd tussen de groep en Nathaniel begon te klappen.
"Dat is geweldig joost!, dan kun je je droom waarmaken!" riep sam en kuste hem op zijn wang.
"ja. ! dat wil ik echt wel !" riep joost en hij was dol enthousiast.
Peter zijn telefoon ging.
"met peter?, ja.. oke ik ben onderweg." zei peter en hing op.
"de verdachte wenst iemand in hoge functie te spreken ik moet weg ! succes nathaniel" zei peter en rende naar zijn auto.



Wat zou de verdachte willen ?

Dat lees je in het volgende hoofdstuk !,

Swins.


Comment please ! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
 
Duisterstalkte deel 1. hoofdstuk 7
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Duisterstalkte Deel 1. Hoofdstuk 1
» Duisterstalkte Deel 1. hoofdstuk 2
» Duisterstalkte Deel 1 Hoofdstuk 3
» Duisterstalkte Deel 1. Hoofdstuk 4
» Duisterstalkte Deel 1 Hoofdstuk 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Boeken&tijdschriften handelsplek :: Swins Verhalen topic.-
Ga naar: