Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=.ArgusKletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonKletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=.cherylKletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3KletsTopic van Sanguis Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 KletsTopic van Sanguis

Ga naar beneden 
+7
Teenage-Joostii
Baby.:.nany
Agotcha
Swins
Jadedraak
Colortwist
Ch0coDippii
11 plaatsers
AuteurBericht
Ch0coDippii
Terreinknecht
Ch0coDippii


Registratiedatum : 02-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Limburg

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1wo sep 02, 2009 8:12 pm

Hi alle mede Sanguis leerlingen,

Eindelijk heb ik de nieuwe klammfels-site gevonden. hehe, Wink
En ik sta d'r van te kijken dat nog niemand iets heeft geplaatst bij Sanguis.
Schaam jullie diep ! Shocked

Najah, bij deze dan heb ik d'r een kletstopic aangemaakt, dus maak hier ook gebruik van.

Astuuu.
Dankuuu.

Byeeee. ;')
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1wo sep 02, 2009 8:25 pm

-Klets

Swins: nogmaals, dit zijn spam posts.


.Argus.Vilder Hier had ik al een waarschuwing bij gezet. Het is dan niet nodig om die waarschuwing weg te halen, en post niet te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1do sep 03, 2009 5:02 pm

Ja, als ik afdelingshoofd was had ik er zoveel op geweest.
Swinsoldier en Argus vilder. Ik geef jullie gelijk, dat bericht was verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadedraak
Klammfels Leerling
Jadedraak


Registratiedatum : 03-09-09
Woonplaats : Nederland

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1do sep 03, 2009 6:07 pm

Hoi, ik ben Jadedraak. Hahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadedraak
Klammfels Leerling
Jadedraak


Registratiedatum : 03-09-09
Woonplaats : Nederland

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1vr sep 04, 2009 2:00 pm

Colortwist schreef:
-Klets

Swins: nogmaals, dit zijn spam posts.


.Argus.Vilder Hier had ik al een waarschuwing bij gezet. Het is dan niet nodig om die waarschuwing weg te halen, en post niet te veranderen.

Is dit nodig? ...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1vr sep 04, 2009 2:30 pm

is het nodig dat jij die vraag stelt ?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
Agotcha
Terreinknecht
Agotcha


Registratiedatum : 04-09-09
Woonplaats : Nederland.

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1vr sep 04, 2009 3:59 pm

Eigenlijk, niet! Excuses.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baby.:.nany
Klammfels Leerling
Baby.:.nany


Registratiedatum : 26-08-09

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1vr sep 04, 2009 4:27 pm

agocha, ben jij jadedraak? Ik snap het even niet meer..
zelfde plaatje, reageren op iets dat niet naar jou was.. Razz
Zo niet, mijn excuus hiervoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1vr sep 04, 2009 4:36 pm

Ooooooh , ik dacht dat het aan mij lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1vr sep 04, 2009 7:34 pm

bedankt Smile
ik heb helaas nog niet wat bedacht voor dit vanwege dat ik deze week al mijn eerste certificaat moest halen voor school en daar erg druk mee bezig was om te leren ik ga voortaan wat meer actief zijn en dan met name in de weekenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai8072
Klammfels Leerling
Kai8072


Registratiedatum : 09-09-09

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1ma sep 14, 2009 3:51 pm

Helleu
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1di sep 15, 2009 10:05 pm

Kai8072 schreef:
Helleu


Gelieve meer inhoud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai8072
Klammfels Leerling
Kai8072


Registratiedatum : 09-09-09

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1wo sep 16, 2009 2:33 pm

Oke, onthoud ik dan maar voor de volgende keer ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1wo sep 16, 2009 3:34 pm

Dat zal handig zijn Smile maar laten we het hier vooral over leuke dingen hebben xD
nou ik voetbal en ons team is uit elkaar gevallen wat ik niet super erg vindt ik ga nu lekker werken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1wo sep 16, 2009 3:35 pm

joyotten1 schreef:
Dat zal handig zijn Smile maar laten we het hier vooral over leuke dingen hebben xD
nou ik voetbal en ons team is uit elkaar gevallen wat ik niet super erg vindt ik ga nu lekker werken xD

Noem je dat leuk? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1wo sep 16, 2009 3:36 pm

Jazekers geld verdienen xD en verder lol trappen op school in Utrecht
Terug naar boven Ga naar beneden
Baby.:.nany
Klammfels Leerling
Baby.:.nany


Registratiedatum : 26-08-09

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1do sep 17, 2009 11:35 pm

Waar werk je dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
:.snuffy.:
Klassenoudste [V]
:.snuffy.:


Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 32

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1za okt 10, 2009 10:18 pm

owkee zijn er ook nog mensen van sanguis die een sappige verhaal of een weetje te vertellen hebben ??
Terug naar boven Ga naar beneden
xvc1
Afdelingshoofd Sanguis + docent Fabeldieren
xvc1


Registratiedatum : 23-08-09

KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1di okt 20, 2009 4:10 pm

Dit is dus verkeerd verplaatst :p Het hoort in de prullenbak te zitten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





KletsTopic van Sanguis Empty
BerichtOnderwerp: Re: KletsTopic van Sanguis   KletsTopic van Sanguis Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KletsTopic van Sanguis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Sanguis Leerlingenkamer
» Welkom in Sanguis!
» De Sanguis Leerlingenkamer~
» Actieve Leerlingen van Sanguis!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Sollicitaties-
Ga naar: