Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=.ArgusMelding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonMelding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=.cherylMelding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Melding van de schoolhoofden. Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Melding van de schoolhoofden.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Melding van de schoolhoofden. Empty
BerichtOnderwerp: Melding van de schoolhoofden.   Melding van de schoolhoofden. Icon_minitime1di aug 25, 2009 5:14 pm

Beste leerlingen,

Het is natuurlijk niet onopgemerkt gebleven dat lazochi en ik soms niet reageren of je niet in een kamer laat.
Wij zijn voor de opening redelijk druk bezig, zoals je ziet groeit het forum ook met extra'tjes en meer !.
Het is belangrijk dat je dan niet meteen boos word.
Vragen als, heb je mijn sollicitatie al gezien? mag ik dit mag ik dat worden op een bepaalde punt irritant,zeker als men door blijft vragen.
natuurlijk is het goed dat je dingen komt vragen, maar laz en ik zijn zo druk dat wij daar niet veel tijd voor hebben.
Behalve Lazochi en mijzelf zijn er nog assistent-schoolhoofden.
Deze kunnen jullie helpen en vragen dingen waar ze je niet mee kunnen helpen aan ons.
De assistenten die momenteel veel door de school lopen zijn Tgoossens en .Argus.Vilder.
Vraag hen informatie als wij niet reageren Smile

---
.Argus.Vilder: Ik verveel me momenteel kapot op habbo, dus stap gerust naar mij toe voor een vraagje.
En over de vraag of je sollicitatie al is gelezen; Als het nee of ja is, dan is dat zo. Maar verder kan je er toch niet zoveel aan doen. Dus vragen of ze al gelezen zijn heeft geen nut.
---
en anders? heb je maar eventjes geduld Smile


Swins.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
 
Melding van de schoolhoofden.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Taakverdeling Schoolhoofden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Mededelingen-
Ga naar: