Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=.ArgusAfscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonAfscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=.cherylAfscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Afscheid (reden van ontslag) Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Afscheid (reden van ontslag)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Afscheid (reden van ontslag) Empty
BerichtOnderwerp: Afscheid (reden van ontslag)   Afscheid (reden van ontslag) Icon_minitime1wo okt 07, 2009 7:35 pm

Hallo Allemaal,

Ik kreeg te horen via skype van Swins over dat er al super veel reactie's waren dat ik weg was.
Ik wil jullie ten eerste heel duidelijk maken dat ik zelf ben weg gegaan en dus niet ben ontslagen.
Hierbij ook de reden ten eerste voldoe ik me helemaal niet fijn voor de klas, ik ben er achter gekomen dat ik dat dus echt niet kan.
Daarom ook vanwege dit maar jullie zullen me nog blijven zien in Klammfels Want ik kom jullie lekker Pesten als leerling duss ja pas maar op xD.
Ook krijg ik het steeds drukker met school. Vanwege dat er een projecten zijn begonnen die ik goed moet afsluiten. En omdat ik andere mensen miste op andere Zweinstein en daarmee bedoelde ik de Zweinstein van Bikkel.
Maar jullie zullen mij nog regelmatig tegen komen Smile

Groetjes joy

*pinkt een traantje weg*
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Afscheid (reden van ontslag) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afscheid (reden van ontslag)   Afscheid (reden van ontslag) Icon_minitime1wo okt 07, 2009 8:04 pm

*pakt zakdoek*

See you later, allegator .. Hoe je 't ook mag schrijven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xvc1
Afdelingshoofd Sanguis + docent Fabeldieren
xvc1


Registratiedatum : 23-08-09

Afscheid (reden van ontslag) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afscheid (reden van ontslag)   Afscheid (reden van ontslag) Icon_minitime1do okt 08, 2009 8:18 pm

x cry x My Joy x sniff x
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Afscheid (reden van ontslag) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afscheid (reden van ontslag)   Afscheid (reden van ontslag) Icon_minitime1do okt 08, 2009 8:25 pm

JOUW JOY? Evil or Very Mad
Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad
Weheheheehehhee waarom gaan alle lieve altijd eerst dood Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Afscheid (reden van ontslag) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afscheid (reden van ontslag)   Afscheid (reden van ontslag) Icon_minitime1vr okt 09, 2009 1:42 pm

Hey joost,

Ik kom nog heel vaal langs hoor Smile
duss wees niet bezorgd, ik wou wat meer vrijheid ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afscheid (reden van ontslag) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afscheid (reden van ontslag)   Afscheid (reden van ontslag) Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afscheid (reden van ontslag)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Mededelingen-
Ga naar: