Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=.ArgusVertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonVertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=.cherylVertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Vertrek van meerdere personen. Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Vertrek van meerdere personen.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Vertrek van meerdere personen. Empty
BerichtOnderwerp: Vertrek van meerdere personen.   Vertrek van meerdere personen. Icon_minitime1wo okt 07, 2009 6:09 pm

Beste klammfelaars,

Momenteel ligt klammfels eventjes op een stapeltje...

De ingang zal van lazochi overgeplaatst worden naar mij (swins) omdat de rechten dan beter in de ingang onderhouden kunnen worden.
met pijn in het hart moet ik melden dat er weer ontslagen plaatsgevonden hebben.


De vertrokken personen :

- Joyotten1

- Darrenstyle



De sollicitatie lijst is aangepast en solliciteren is weer mogelijk Smile

Swins,
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
xvc1
Afdelingshoofd Sanguis + docent Fabeldieren
xvc1


Registratiedatum : 23-08-09

Vertrek van meerdere personen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek van meerdere personen.   Vertrek van meerdere personen. Icon_minitime1wo okt 07, 2009 6:28 pm

Jammer. Maar ze hebben het druk heb ik begrepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Vertrek van meerdere personen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek van meerdere personen.   Vertrek van meerdere personen. Icon_minitime1wo okt 07, 2009 6:53 pm

Jammer, maar ik spreek d'r hoe dan ook nog wel Wink
En van Darren had ik 't al verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Vertrek van meerdere personen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek van meerdere personen.   Vertrek van meerdere personen. Icon_minitime1wo okt 07, 2009 7:14 pm

Haha jullie zullen me nog regelmatig zien hoor ik zal jullie gewoon lekker komen lastig vallen als leerling xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vertrek van meerdere personen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrek van meerdere personen.   Vertrek van meerdere personen. Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vertrek van meerdere personen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Mededelingen-
Ga naar: