Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=.ArgusMeeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonMeeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=.cherylMeeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Meeting, in real? Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Meeting, in real?

Ga naar beneden 
+2
:.snuffy.:
.Argus.Vilder
6 plaatsers

Wil, kan, mag en zou jij mee gaan meeten wanneer er een meeting wordt georiganiseerd?
Ja leuk :D
Meeting, in real? I_vote_lcap67%Meeting, in real? I_vote_rcap
 67% [ 8 ]
Lijkt me leuk, maar ik mag helaas niet :(
Meeting, in real? I_vote_lcap25%Meeting, in real? I_vote_rcap
 25% [ 3 ]
Nee bedankt, ik laat het wel bij Habbo
Meeting, in real? I_vote_lcap8%Meeting, in real? I_vote_rcap
 8% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 12
 

AuteurBericht
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1di okt 06, 2009 5:34 pm

Jaja, wie wil? Plaats hieronder een reactie als je echt graag mee wilt en ook als je mee mag of kan.

Wie weet organiseren we iets, want ik heb er zeker wel zin in. En toevallig is mij gezegd dat meerdere zin hebben in een meeting Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
:.snuffy.:
Klassenoudste [V]
:.snuffy.:


Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 32

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1di okt 06, 2009 7:30 pm

lijkt me leuk
maarja moet mn moeder me ook vrij laten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1di okt 06, 2009 7:33 pm

Als het dichtbij is kan ik waarschijnlijk wel.

Ik woon in Bussum, vlakbij Hilversum dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
Willem
Concierge
Willem


Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 30

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1di okt 06, 2009 10:53 pm

Laten we een pretparkmeeting houden, met z'n allen de Efteling bestormen!
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1wo okt 07, 2009 11:22 am

Bijvoorbeeld, of naar één van die andere vele pretparken of een keer naar de bioscoop/stad. Noem 't maar allemaal op. Maar eerst wil ik even kijken hoeveel mensen er mee zouden willen en kunnen. .. Beetje onnodig misschien Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
tgoossens
Docent Drakenkunde



Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 30

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1wo okt 07, 2009 3:44 pm

Als het dicht in de beurt is mag het wel. Ik weet wel dat ik niet veder mag. Meschien kan een pretpark wel. Dan maak ik er gewoon een verhaal aan dat ik met dion ga enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willem
Concierge
Willem


Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 30

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1wo okt 07, 2009 4:40 pm

Of we gaan naar Doetinchem! GRAAFSCHAP BOERUHHHHHHHHHHHHH!
Terug naar boven Ga naar beneden
-Savera-
Docent Magische Musica
-Savera-


Registratiedatum : 17-09-09

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1di okt 13, 2009 7:30 pm

Ja lijkt me leuk Wink
Doe maar pretpark Razz
Dan vindt ik het nog wel leuk om te komen..
*zoekt alvast een dreuzel uniform*
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1di okt 13, 2009 7:40 pm

Misschien is de optie "Ja, als het maar dichtbij is" erbij doen.
En zeg dat ze zeggen om te zeggen dat ze moeten zeggen waar ze wonen :@
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
-Savera-
Docent Magische Musica
-Savera-


Registratiedatum : 17-09-09

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1di okt 13, 2009 7:41 pm

nou woon in klein plaatsje naast Leiden Razz
en woon erg dicht bij duinrell xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1di okt 13, 2009 7:50 pm

Oftewel Warmond
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
-Savera-
Docent Magische Musica
-Savera-


Registratiedatum : 17-09-09

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1di okt 13, 2009 11:16 pm

Ja idd Razz
Maar goed wie kent dat gekke plaatsje Warmond nou xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1wo okt 14, 2009 9:39 am

Ik ben er wel eens heengevaren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
-Savera-
Docent Magische Musica
-Savera-


Registratiedatum : 17-09-09

Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1wo okt 14, 2009 10:18 am

Lol, oke dan Razz
zo boeiend is het hier niet weet je dus bij deze Razz
mjah ik kom iig niet... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meeting, in real? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting, in real?   Meeting, in real? Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting, in real?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Off topic :: Off topic berichten.-
Ga naar: