Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=.ArgusForum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonForum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=.cherylForum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Forum tijdelijk down. Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Forum tijdelijk down.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Swins
Schoolhoofd
Swins


Registratiedatum : 22-08-09

Forum tijdelijk down. Empty
BerichtOnderwerp: Forum tijdelijk down.   Forum tijdelijk down. Icon_minitime1ma okt 05, 2009 10:11 am

Beste klammfelaars,

Het is natuurlijk niet onopgemerkt gebleven dat gister de gehele dag het forum slecht te bereiken was.
hklammfels.tk draait op een server die het momenteel razend druk heeft.
Met meer dan tien duizend nieuwe website aanmeldingen per maand is het verlengen van een server lastig.
Hierdoor worden forums die langer bestaan door aangetast.
Gezien ons forum geen .nl .com of .net is kunnen wij hier nog niets aan doen.
Zowel jullie als het bestuur heeft hier last van gehad.
Daarom is er gister ook geen OMW gemaakt.
Of het omw nog komt vandaag of pas zondag zal door argus bekend gemaakt worden.


Wij betreuren deze technische storingen en hopen dat u genoeg geduld heeft Smile,

Namens het bestuur alvast ons excuses en bedankt voor uw geduld,


Met vriendelijke Groet,

Swins.

.Argus.Vilder: Ik ging zondag naar inglorious bastards, was de bedoeling. Maar omdat ik geen zestien was (en nog steeds niet ben) mocht (en zou ik nu nog steeds niet mogen) die film niet in. Dus ik moest maar naar een andere film, hij was hartstikke saai trouwens. Hoe die heette? Iets met Dance. Toen heb ik maar de hele tijd met popcorn zitten gooien, want zo'n bak van €4,50 krijg ik natuurlijk nooit in mijn eentje op. En hij smaakte ook niet.
Maar wat ik wilde zeggen; Ik wilde dus naar inglorious bastards, maar moest naar een andere. Die film begon pas later, en hij was ook pas later afgelopen. Dus moest ik ook weer de bus van een uur later pakken om thuis te komen.
Toen kwam ik thuis, snel het forum + Photoshop opstarten --> Bleek dat het forum het niet deed. Tja, toen heb ik maar besloten om editie 3 van het OMW op te schuiven naar zondag 11 oktober.

Conclusie: Ga nooit naar Pathe om een film te kijken. De popcorn is niet lekker en er wordt hartstikke streng gecontroleerd of je wel oud genoeg bent voor de film. (Maar ik heb me laten vertellen dat dat voortaan overal zo is)..

Groetjes,
.Argus.Vilder ~~~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://klammfels.catsboard.com
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Forum tijdelijk down. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum tijdelijk down.   Forum tijdelijk down. Icon_minitime1di okt 06, 2009 4:57 pm

Zo, ik heb mijn zegje gedaan. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Willem
Concierge
Willem


Registratiedatum : 29-08-09
Leeftijd : 30

Forum tijdelijk down. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum tijdelijk down.   Forum tijdelijk down. Icon_minitime1di okt 06, 2009 5:02 pm

Haha, ik ga zelf persoonlijk naar JT-bioscopen. Omdat één, ze lekkere nacho's hebben met heerlijke saus, en omdat het altijd gezellig is. Nadeel: het is wel soms erg duur, maar een gezellige avond is onbetaalbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii
Klammfels Leerling
Teenage-Joostii


Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : Klammfels

Forum tijdelijk down. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum tijdelijk down.   Forum tijdelijk down. Icon_minitime1di okt 06, 2009 7:31 pm

Wie gaat er dan ook naar een bioscoop dat eetbaar is >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
http://abidoborito.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Forum tijdelijk down. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum tijdelijk down.   Forum tijdelijk down. Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum tijdelijk down.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene Forum regels.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Mededelingen-
Ga naar: