Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=.ArgusWelkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonWelkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=.cherylWelkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Welkomswoord (info van  de lessen) Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Welkomswoord (info van de lessen)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
xvc1
Afdelingshoofd Sanguis + docent Fabeldieren
xvc1


Registratiedatum : 23-08-09

Welkomswoord (info van  de lessen) Empty
BerichtOnderwerp: Welkomswoord (info van de lessen)   Welkomswoord (info van  de lessen) Icon_minitime1ma aug 24, 2009 3:29 pm

Hallo, Ik ben Profesor xvc1 en ga jullie Leer der fabeldieren geven. Ik ben 13 jaar oud. Ik kom uit Nederland op de o zo mooie Veluwe. Ik sta misschien wat minder sterk in me schoenen omdat ik eerder gepest ben.

Ik heb regels in de klas:
Wees stil
Om auto kik te voorkomen mag je een stap doen of even fluisteren.
Zeg alleen iets als ik het wil
Zwaai als je een vraag hebt of een antwoord
Heb respect voor elkaar
Maak aantekenigen.


Het vak Leer der Fabeldieren is een uitgebreid vak. Je leert niet alleen dingen over de Fabeldieren maar ook hoe je ze moet verzorgen.

Het Examen bestaat uit 20 vragen. Om over te gaan heb je minstens 25 punten nodig. Maximaal zijn 32 haalbaar.



De puntentelling:
(U)itmuntend (3 examenpunten)
(B)oven (V)erwachting(2 examenpunten)
(A)cceptabel(1 examenpunten)

_____________________ slechte lijn

(S)lecht
(D)ieptreurig
(Z)wakzinnig

Huiswerk moet je inleveren via de pm. Als je het hier in het topic post zou je geen punten krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welkomswoord (info van de lessen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kruidkunde lessen
» aankomende lessen tot 1 oktober.
» Les1. Spreukengebruik tijdens Kruidkunde lessen
» Algemene vak info
» Important Info : aub even lezen !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Lesvakken :: Leer der Fabeldieren-
Ga naar: