Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Hey, welkom op klammfels.
log je aub in om toegang te krijgen tot onze site.
Duister en licht gecombineerd in één,
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duister en licht gecombineerd in één,

Welkom op Klammfels
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=Lazochi&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=Swinsoldier&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=.ArgusDubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=tgoossens&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=AdventureDevil&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=Grazy-JannieJ&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=xvc1&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=holy-angel&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=-Savera-&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=Teenage-Joostii&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=Stupefy!&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=Jornau6&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=pixellenium&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=raiderflow&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=kevin379&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=Coolboy-wilonDubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=Whooz&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=.cherylDubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=Alisiiee,&action=crr=667&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3Dubbelzinnig evenement. Avatarimage?hb=img&user=VlaVlippii&action=crr=&gesture=sml&size=b&direction=3&head_direction=3

 

 Dubbelzinnig evenement.

Ga naar beneden 
+3
joyotten1
.Argus.Vilder
Schouwer Billy
7 plaatsers
AuteurBericht
Schouwer Billy
I.V.S Schouwer



Registratiedatum : 23-09-09

Dubbelzinnig evenement. Empty
BerichtOnderwerp: Dubbelzinnig evenement.   Dubbelzinnig evenement. Icon_minitime1wo sep 23, 2009 9:02 am

Beste leerling van Klammfels,

mijn naam is Billy.
ik ben een schouwer van de I.V.S. (Instantie Van Schouwers).
Mijn aanwezigheid komt voor jullie totaal onverwachts, waarom zou ik hier zijn?
Gisteravond kreeg ik de taak naar Klammfels te vliegen, nadat een personeelslid ons had gewaarschuwd voor loslopende dooddoeners in het kasteel.
Ik ben hier zo snel mogelijk heen gevlogen, maar was te laat.
Voor mijn ogen verdween Swinsoldier, één van de schoolhoofden... Gevangen genomen door twee dooddoeners.
De komende 2 dagen zal er een onderzoek plaatsvinden waaraan jullie moeten meedoen.
Met onderzoeken komen wij verder en kunnen wij misschien swins zelfs terug vinden!

De eerste aanwijzing heb ik al gevonden. Kort nadat swins verdween lukte het mij om één van de dooddoeners te volgen.
Deze heeft zich IN DE SCHOOL verstopt.
om 4 uur vandaag zal ik mijn verschijning doen in de ingang.
Wij zullen die dooddoener dan met de groep die zich wilt aanmelden eens flink te grazen nemen!

De directie van de school weet hier ook van, en heeft gemeld zijn volle medewerking te verlenen. Smile de I.V.S neemt de leiding van dit evenement en de prijzen komen van ons Smile

Moge wij Swins redden,
Tot vandaag 4 uur in de ingang!


Billy.,


IVS Schouwer
Onderzoeker
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Argus.Vilder
Assistent Schoolhoofd



Registratiedatum : 23-08-09
Woonplaats : My big office :-)

Dubbelzinnig evenement. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dubbelzinnig evenement.   Dubbelzinnig evenement. Icon_minitime1wo sep 23, 2009 11:34 am

Ohjee Shocked Shocked !
We moeten hem redden, ik ben er vanmiddag ook bij!
(wanneer ik kan)

Houd vol Swins! We komen je redden!
Terug naar boven Ga naar beneden
joyotten1
Klammfels Leerling
joyotten1


Registratiedatum : 24-08-09
Leeftijd : 31

Dubbelzinnig evenement. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dubbelzinnig evenement.   Dubbelzinnig evenement. Icon_minitime1wo sep 23, 2009 2:07 pm

Ik ben er zekers bij xD
Terug naar boven Ga naar beneden
:.snuffy.:
Klassenoudste [V]
:.snuffy.:


Registratiedatum : 28-08-09
Leeftijd : 32

Dubbelzinnig evenement. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dubbelzinnig evenement.   Dubbelzinnig evenement. Icon_minitime1wo sep 23, 2009 2:29 pm

mij zul je zeker zien om 4 uur
mag toch het huis nie uit-.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark
Klammfels Leerling



Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudega

Dubbelzinnig evenement. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dubbelzinnig evenement.   Dubbelzinnig evenement. Icon_minitime1wo sep 23, 2009 2:43 pm

Ik ben er bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Baby.:.nany
Klammfels Leerling
Baby.:.nany


Registratiedatum : 26-08-09

Dubbelzinnig evenement. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dubbelzinnig evenement.   Dubbelzinnig evenement. Icon_minitime1wo sep 23, 2009 3:15 pm

Ook ik ben er bij, voor en houd mijn fantasiefeer veer in de aanslag Smile
Ik zie de koppen al voor me: '' Het is Rita Pulpers weer gelukt! ''
Terug naar boven Ga naar beneden
Schouwer Billy
I.V.S Schouwer



Registratiedatum : 23-09-09

Dubbelzinnig evenement. Empty
BerichtOnderwerp: Event competitie.   Dubbelzinnig evenement. Icon_minitime1wo sep 23, 2009 4:49 pm

Beste klammfels leerlingen,


de volgende zinnen waren naar de 4 personen gefluisterd :


Code:
Het licht zal zege vieren

een schim vliegt voorbij maar het licht word nooit gedoofd


een vloek zo duister als de zijne zal


een schim is net als duister , hij is niet te verslaan

De bedoeling is voor vandaag 20:30 een gedicht/verhaal te maken waarin deze zinnen voorkomen.

Dit moeten uitspraken zijn van een persoon !.
dus bijvoorbeeld :

Joris riep : Een schim vliegt voorbij, maar het licht word nooit gedoofd !.


Stuur je gedicht of verhaal naar het account van swins (daar lees ik ze wel even).

Succes !

Swins,
Terug naar boven Ga naar beneden
Colortwist
Klammfels Leerling
Colortwist


Registratiedatum : 28-08-09

Dubbelzinnig evenement. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dubbelzinnig evenement.   Dubbelzinnig evenement. Icon_minitime1wo sep 30, 2009 5:21 pm

Ik heb mijn oude glazen bol uit de opslag gepakt!
Ik heb weinig geluk hieruit gekregen, Wel een ontploft kantoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dubbelzinnig evenement. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dubbelzinnig evenement.   Dubbelzinnig evenement. Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dubbelzinnig evenement.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Volgende tips Aankomend evenement

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Duister en licht gecombineerd in één, :: Klammfels Leerlingenhoek :: Evenementen-
Ga naar: